Izviđačka liga – 3. kolo za mlađe izviđače

//Izviđačka liga – 3. kolo za mlađe izviđače
Loading Događanja
  • This event has passed.

Vrijeme i mjesto održavanja

Izviđačko natjecanje “Kup Svetog Duje 2017” održava se od 28. do 30. travnja 2017. godine u Splitu.

Sudionici:

Registrirani članovi Saveza izviđača Hrvatske rođeni između 1. travnja 2002. i 31. ožujka 2006. godine. Ekipe obavezno moraju imati punoljetnog pratitelja. Moguća odstupanja u skladu s propozicijama Saveza.

Smještaj:

U čvrstom objektu Turističko ugostiteljske škole Split, A. G. Matoša 60, na podu školske dvorane (spavanje na parketu). Ekipe trebaju osigurati podloške za spavanje.

Opsi puta do mjesta smještaja:

  • Busom, vlakom ili brodom do Splita. Lokalnim gradskim autobusom „Promet“ br.17 do zadnje stanice (Studentski dom). Odatle 2 minute pješice do školske dvorane.
  • Autom ili posebnim autobusom do ulaska u Split – Centar (pratiti putokaze za centar i stadion), zatim ulicom Domovinskog rata do skretanja desno (putokazi za stadion, bazeni, Arena). Dalje ravno Ulicom Hrvatske mornarice (pratiti putokaze za Marjan i ACY), pa nakon Stadiona Poljud na drugom semaforu, pred tunelom, skrenuti desno (ravno je ulaz u tunel) u Ulicu A.G. Matoša i držati se lijevo (ne desno uz pumpu). Voziti ravno do kraja puta (ulaz u park šumu) i parkirati iznad školskog igrališta.

Prihvat ekipa koje dolaze izvan Splita započinje od 28.04.2017. godine iza 20:00 sati, a ekipe iz Splita i okolice mogu doći 29.04. do 7:30 sati, kada je i krajnji rok dolaska za sve ekipe.

Odlazak s natjecanje predviđen je: 30.04.2017. iza 14:00 sati.

Sudionička taksa i prijave

Prijavite se do
20.04.2017.
0
0
0
0
Days
0
0
Hrs
0
0
Min
0
0
Sec

Rok za prijavu:

Najkasnije do 20.04.2017. godine.

Kotizacija:

100,00 kuna po članu uključujući i punoljetnog pratitelja ekipe. Kotizacija uključuje troškove smještaja, prehrane i organizacije natjecanja. Kotizaciju za cijelu ekipu treba platiti najkasnije do 20. travnja 2017. godine. Nakon roka za prijavu kotizacija iznosi 130,00 kuna po članu.

Uplata kotizacije na žiro-račun izvršnog organizatora Skautski klub Marjan:

IBAN HR5923300031100094944

  • u rubrici “poziv na broj” upisati OIB udruge iz koje dolaz ekipa
  • pod “svrha” upisati “kotizacija za natjecanje

Način prijave:

Ispunjeni prijavni obrazac ekipe treba poslati poštom na adresu Skautskog kluba Marjan, Jeretova 1, 21000 Split, faxom na 021/486-320 ili elektronskom poštom na info@sk-marjan.hr. Prijava je pravovaljana jedino uz uplaćenu kotizaciju. Nakon prijave organizato će poslati potvrdu o zaprimljenoj prijavi, te ostale potrebne informacije o dolasku, smještaju, opremi, satnici i odlasku, kao i račun o izvršenoj uplati. Molimo da u Prijavi posebno naznačite potrebu za vegetarijanskom prehranom.

Natjecateljske discipline

Natjecanje se organizira i provodi po propozicijama SIH-a za Državni izviđački višeboj.

Dokumenti natjecanja

Kontakti organizatora

Dodatne informacije vezane za natjecanje možete dobiti na adresi izvršnog organizatora Skautskog kluba Marjan (Jeretova 1, Split), e-mail adresi info@sk-marjan.hr ili na slijedeće brojeve mobitela:

Hrvatski skauti
  • Ratko Štefek, načelnik natjecanja – 091/486 4040

  • Denis Vukušić, predsjednik natjecanja – 091/265 0466

  • Alen Štefek, Predsjednik natjecateljske komisije – 091/441 0117