Zborovanje Saveza

Loading Događanja
  • This event has passed.

12. ZBOROVANJE SAVEZA IZVIĐAČA HRVATSKE
18. – 20. SVIBNJA 2018. – GRAD ZAGREB

Poštovani voditelji izviđačkih udruga – članica Saveza izviđača Hrvatske, dostavljamo Vam prvi u nizu opisnih dokumenata o logističkim i programskim pojedinostima sudjelovanja na 12. Zborovanju Saveza izviđača Hrvatske, koje se nakon 6 godina ponovo održava u Gradu Zagrebu. U ovom Raspisu (1.0.) dajemo pregled osnovnih detalja potrebnih za prijavu udruge za sudjelovanje na Zborovanju.

TEMATSKI OKVIR

Tematski okvir 12. Zborovanja Saveza izviđača Hrvatske je „Zelene tehnologije – ekološki razvoj i zaštita prirode“ te kao takav uvjetuje pojedine programske aktivnosti koje opisujemo u narednom poglavlju.

TERMIN ODRŽAVANJA AKTIVNOSTI

Zborovanje se održava od 18. do 20. svibnja 2018. godine, u Zagrebu. Aktivnost počinje u petak, 18. svibnja od 18.00 sati i traje do nedjelje, 20. svibnja, u 18.00 sati. Detaljna satnica opisana je u zasebnom dokumentu.

MJESTO ODRŽAVANJA AKTIVNOSTI

Mjesto održavanja aktivnosti je srednjoškolsko igralište „Concordia“ na adresi Klaićeva ulica br. 1, u samom središtu Grada Zagreba. Detaljan opis mjesta aktivnosti, opcije dolaska na lokaciju te sigurnosna ograničenja i upozorenja opisana su u zasebnom dokumentu. Mjesto aktivnosti osigurava najvišu razinu promocije Saveza i Izviđačkog pokreta u općoj populaciji, kao i prezentaciju velikog broja partnera na aktivnosti.

SMJEŠTAJ SUDIONIKA

Kao i na dosadašnjim Zborovanjima, i ove godine nudimo više mogućnosti smještaja sudionika. Za starije članove (izviđači i planinke, istraživači i brđani, brđanke) osigurana je travnata površina na samom igralištu pogodna za dizanje šatora svih veličina. Sudionici su obvezni sami osigurati/dopremiti svoju opremu za smještaj na teren. Za mlađe članove (pčelice i poletarce) osiguran je smještaj u školskoj sportskoj dvorani koja se nalazi na zapadnoj strani samog igrališta. Prijava za smještaj bit će dostupna u Prijavnom obrascu br. 2 (prijava sudionika). Ostali detalji oko smještaja slijede u narednoj objavi.

PRIJEVOZ SUDIONIKA I OPREME

Sudionici s područja Zagreba na lokaciju dolaze javnim prijevozom, u svojoj organizaciji. Sudionici iz drugih dijelova Hrvatske imaju mogućnost doći na lokaciju organizirano autobusom te vlakom. Autobusi za prijevoz sudionika mogu zastati na prostoru predviđenom za istovar putnika ispred Muzeja Mimare, Trg Franklina Roosevelta 1 te nakon iskrcaja putnika i osobne opreme produžiti na predviđeni gradski parking za turističke autobuse. Sudionici koji u Zagreb dolaze vlakom, do same lokacije imaju 20 minuta laganog hoda (od Glavnog kolodvora na adresi Trg kralja Tomislava) ili 10 minuta vožnje javnim prijevozom (tramvaj). Ostali detalji o mogućnostima dolaska sudionika na lokaciju slijede u narednoj objavi.

Voditelji izviđačkih udruga koji kao pratnja organiziraju prijevoz opreme članova i udruga, na samu lokaciju mogu privremeno ući vozilom (automobil, kombi) i iskrcati opremu. Ulazak i izlazak vozila na lokaciju prate i nadziru volonteri – organizatori. Svi voditelji koji na Zborovanje dolaze osobnim automobilima, svoja vozila mogu ostaviti na dva obližnja gradska parkirališta. Napomena: parkiranje u 1. zoni se plaća do subote u 15.00 sati, na automatima Zagrebparkinga d.o.o. Više o mogućnostima dovoza opreme na lokaciju slijedi u narednoj objavi.

PREHRANA SUDIONIKA

Prehrana sudionika organizirana je u suradnji s dvije studentske menze koje se nalaze u neposrednoj blizini lokacije (manje od 5 min hoda), u smjenama. Nastavno na zaključivanje prijava sudionika, organizator će objaviti točan raspored za obroke kojeg se svi sudionici moraju pridržavati. U prijavnom obrascu bit će navedena mogućnost odabira alternativnog jelovnika za osobe koje iz medicinskih razloga ne mogu konzumirati predložen jelovnik. U narednoj objavi bit će predstavljen cjelovit jelovnik na aktivnosti. U ponudi su 3 modela prehrane (i u ovisnosti prema njima je definirana cijena aktivnosti):

1. MODEL A – večera u petak, 18.5. – doručak, ručak i večera u subotu, 19.5 – doručak i ručak u nedjelju, 20.5.
2. MODEL B – doručak, ručak i večera u subotu, 19.5. – doručak i ručak u nedjelju, 20.5.
3. MODEL C – ručak i večera u subotu, 19.5. – doručak i ručak u nedjelju 20.5.

MOGUĆNOSTI VOLONTIRANJA

Svi sudionici stariji od 16 godina imaju mogućnost volontiranja na aktivnosti (u pojedinim timovima – program i logistika). Kao takvi, svi prijavljeni volonteri moraju ispuniti on-line upisnicu i pri dolasku se javiti organizatoru volontiranja te potpisati ugovor o volontiranju. Postoji mogućnost volontiranja na aktivnosti uz povremeno sudjelovanje na određenim programskim aktivnostima (primjerice, istraživači koji bi sudjelovali na Državnoj izviđačkoj olimpijadi ili na programskim radionicama, ostatak vremena mogu pomoći u organizaciji volontirajući). Svi volonteri oslobođeni su plaćanja kotizacije na aktivnosti, ukoliko svoje zaduženje odrade savjesno i u skladu s uputama. Svi maloljetni volonteri (od 16 do 17 godina starosti) moraju imati potpisanu suglasnost roditelja/skrbnika te odgovornog voditelja izviđačke udruge.

SIGURNOST I KUĆNI RED

Zbog same lokacije održavanja aktivnosti, mjere sigurnosti postavljene su na najvišoj razini. Samo igralište ograđeno je s betonsko-žičanom ogradom visine 2 metra i sadržava 4 ulaza. Tijekom cijele aktivnosti, za sigurnost na lokaciji bit će zadužen Tim za sigurnost, a u noćnim satima angažirana privatna zaštitarska služba. Niti u jednom trenutku aktivnosti nije dopušten izlazak s lokacije maloljetnim osobama bez odgovorne punoljetne pratnje, koja u trenutku izlaska potpisuje izjavu o odgovornosti u slučaju nesretnog događaja. Također, aktivnost je prijavljena I. policijskoj postaji Policijske uprave zagrebačke, koja će u noćnim satima povećati nadzor na području, i biti na vezi s organizatorima.

Na lokaciji Zborovanja strogo je zabranjena konzumacija alkoholnih pića te duhanskih proizvoda, a svi sudionici koji se ne budu pridržavali zabrane bit će trenutno i konačno isključeni sa aktivnosti. Budući da se aktivnost održava u strogom centru Grada, svako nedopušteno i nepristojno ponašanje izravno utječe na formiranje stavova slučajnih prolaznika i službenika Grada Zagreba o Savezu i Izviđačkom pokretu u cjelosti.

KOTIZACIJA

Kotizacija za sudjelovanje na aktivnosti podijeljena je u u 3 modela ovisno o odabranom modelu prehrane za sudionike. U cijenu su osim prehrane uključeni i priprema i nabava programskog materijala potrebnog za izvođenje aktivnosti, troškovi promocije i promotivnih materijala za partnere i sve sudionike aktivnosti (promo paket) te organizacija zabavnog sadržaja u subotu, 19. svibnja. Kotizacija iznosi:

1. MODEL A – 120,00 kn (petak – nedjelja)
2. MODEL B – 100,00 kn (subota – nedjelja)
3. MODEL C – 90,00 kn (subota – nedjelja, bez doručka u subotu).

Kotizacija se uplaćuje po dostavljenom računu od strane Saveza izviđača Zagreba, koji se izrađuje na temelju elektronske prijave sudionika (Prijavni obrazac br. 2). Kotizacija se uplaćuje izravno na žiro-račun SIZ-a.

PRIJAVA

Za sudjelovanje na aktivnosti potrebno je ispuniti Prijavni obrazac br. 1 (prijava udruge) s iznošenjem okvirnih detalja o sudjelovanju te odgovornim osobama ispred udruge. Nakon toga, po dostavi detalja o programu i prijavama za programske aktivnosti potrebno je ispuniti Prijavni obrazac br. 2 (prijava sudionika) s točnim navođenjem broja i strukture sudionika, odabirom sudjelovanja na programskih aktivnostima te definiranja opcija smještaja i prehrane na Zborovanju. Obje prijave izvršavaju se elektronskim putem. Prilikom dolaska na lokaciju, odgovorna osoba udruge na aktivnosti preuzima paket materijala i promotivne materijale za sve članove te donosi potpisanu i pečatom ovjerenu suglasnost udruge o sudjelovanju na aktivnosti. Također, preuzima materijale za sve skupine djece koje sudjeluju na aktivnosti.

Prijava udruge otvorena je do četvrtka, 10. svibnja 2018. godine na poveznici
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfMaCsOBJ26r8Gym5pnssKo3kpFyniYIcz_zucg0V4Ty5M3A/viewform?usp=sf_link
Prijava sudionika otvorena je do utorka, 15. svibnja 2018. godine. Poveznicu dostavljamo u sljedećoj objavi.

Upiti i razjašnjenja dostupni na:
m. 099 269 0015 – Boris Vujnović, ispred organizatora
e. zborovanje12@scouts.hr