Boranka, najnagrađivanija neprofitna društvena kampanja u Hrvatskoj, vratila se s Weekend Media Festivala u Rovinju s dvije nove nagrade.

Najveća volonterska akcija pošumljavanja opožarenih područja Dalmacije, simbolično nazvana Boranka, nastavila je sjajan niz nagrada, ovoga puta u sklopu Weekend Media Festivala koji se protekli vikend održavao u Rovinju.

Kampanja Boranka, koju organizira Savez izviđača Hrvatske u suradnji s Hrvatskim šumama i HGSS-om, a osmislila ju je kreativna agencija Imago, jedan je od pobjednika na natjecanju BalCannes, na kojemu se biraju najbolji projekti Adriatic regije. Ove godine, dosad najveći žiri sastavljen od čak 25 predstavnika novinara, agencija i klijenata iz regije, odabrao je ukupno 25 najboljih projekata BalCannesa, a najboljima među njima dodijeljeni su posebni BalCannesovi lavovi, njih ukupno 8. Boranka je tako osvojila bijelog BalCanneskog lava kao najbolja kampanja cjelokupne regije prema ocjeni žirija klijenata.

Berba nagrada za Boranku nastavila se i drugog dana festivala i to u sklopu natjecanja SoMo Borac na kojemu se dodjeljuju nagrade za najbolje digitalne radove u regiji. Na ovom najvažnijem regionalnom natjecanju, kampanja Boranka je pobijedila u kategoriji SoMoRitanac kao najbolja digitalna kampanja u regiji koja je doprinijela nekoj višoj svrsi.

Kampanja Boranka ovime je dodatno ojačala status najnagrađivanije neprofitne društvene kampanje u Hrvatskoj koja iza sebe već ima cijeli niz domaćih i stranih nagrada:

  • Najbolja iskustvena kampanja u 2018. godini (zlato) – Međunarodni festival medijskih trendova SEMPL (Portorož 2018.)
  • Jedna od 3 najbolje neprofitne kampanje u Hrvatskoj u 2018. godini – Međunarodna konferenciji Impact 2019. (Beograd 2019.)
  • Zlatni Effie u kategoriji Pozitivne promjene: neprofitni sektor – Effie Hrvatska; Dani komunikacija (Rovinj 2019.)
  • Grand Prix Effie za najučinkovitiju kampanju cijelog natjecanja – Effie Hrvatska; Dani komunikacija (Rovinj 2019.)
  • The Best In Show, najvažnija nagrada na natjecanju u digitalnom oglašavanju – natjecanje MIXX; Dani komunikacija (Rovinj 2019.)
  • Zlato u kategoriji Društvene akcije – IdejaX; Dani komunikacija (Rovinj 2019.)
  • Zlato u kategoriji Promo&Activation – festival kreativnosti Balticbest (Tallinn 2019.)
  • Zlato u kategoriji Public Service PR – festival kreativnosti Balticbest (Tallinn 2019.)
  • BalCannes lav za najbolju kampanju u Adriatic regiji po ocjeni žirija klijenata – natjecanje BalCannes; Weekend Media Festival (Rovinj 2019.)
  • SoMoRitanac – najbolja digitalna kampanja Adriatic regije koja je doprinijela nekoj višoj svrsi – natjecanje SoMo Borac; Weekend Media Festival (Rovinj 2019.)

Podsjetimo, kampanja Boranka nastala je kao odgovor na učestale požare koji u Dalmaciji godišnje uništavaju desetke tisuća hektara šuma. U sklopu kampanje, od pepela izgorjelih borova s dalmatinskih požarišta, tvrtka Karbon je sponzorski napravila preko 100,000 malih pastelnih bojica, nazvanih boralice. Boralice su podijeljene širom Hrvatske te su svi pozvani da se pridruže kampanji crtajući svoja stabla i sadeći ih u virtualnu šumu, na web stranici boranka.hr, koju je za potrebe kampanje osmislila i izvela agencija Bornfight. Za svaku tako zasađenu sadnicu, izviđači i ostali volonteri Boranke zasadili su u prirodi pravu sadnicu. Kako je rasla virtualna šuma, tako se širila i prava.

U akcijama sadnje sudjelovalo je više od 2,500 volontera koji su zasadili 25,000 novih sadnica i sadnog materijala bjelogorice i crnogorice. Uz akcije sadnje odvijale su se i edukacije po školama i vrtićima u kojima su sudjelovale tisuće djece.

Ove godine organizatori najavljuju još više aktivnosti, a očekuju sudjelovanje više od 4,000 volontera. Ovogodišnja sezona Boranke kreće početkom listopada, a akcije sadnje odvijat će se u blizini Splita, Solina i Zadra tokom listopada i studenog.