Sinoć su u Bruxellesu dodijeljene najprestižnije europske nagrade za marketinšku učinkovitost – EuroEffie. Jedan od ovih vrijednih kipića, i to onaj zlatni, po prvi put dolazi i u Hrvatsku, ali i cijelu regiju, zahvaljujući reklamnoj agenciji Imago i kampanji Boranka, osmišljenoj za Savez izviđača Hrvatske. Nakon što su prije tri godine donijeli prvog kanskog Lava u Hrvatsku, Imago Ogilvy je prva hrvatska agencija u povijesti koja je za domaću kampanju dobila EuroEffie.

Kampanja za Boranku je do sada okrunjena brojnim domaćim i svjetskim priznanjima. Na Danima komunikacija u Rovinju je osvojila nagrade na svim natjecanjima, uključujući Effie Grand Prix, Mixx Best in Show i Zatnu IdejuX te bila najnagrađivanija kampanja Dana komunikacija.

Jučerašnji zlatni EuroEffie je samo kruna ovogodišnjeg uspjeha i velika motivacija za ovu godinu i za sve iduće jer Boranka svake sezone postaje sve veća.

Kako bi se lakše percipirala vrijednost ove nagrade treba imati na umu da se za EuroEffie prestižne kipiće natječu najveći svjetski brendovi s velikih europskih tržišta, s medijskim i produkcijskim budžetima koje mi u Hrvatskoj možemo samo sanjati.

Ovogodišnja je Boranka upravo u tijeku. Dva su vrlo uspješna vikenda iz nas, a nastavak se očekuje 26. i 27. listopada. Svi koji žele doprinijeti kampanji mogu to učiniti na službenoj stranici Boranke.