Izvršni organizator: Splitski skautski zbor

Mjesto održavanja: Split, Park Mladosti – Turska kula (između igrališta RNK Split i HNK Hajduk) Vrijeme održavanja: od 15.10.2016. do 16.10.2016. Prihvat ekipa izvan Splita moguć od 14.10.2016. godine iza 18 sati. Krajnji rok dolaska: 15.10.2016. do 09.00 sati Odlazak: 16.10.2016. iza 14.00 sati

Prijavnica (docx.) Suglasnost roditelja (docx.)

Sudionici:

Sudjeluju ekipe izviđača i planinki, istraživača i istraživačica, te brđana i brđanki koje mogu brojati do 5 članova uključujući i vođu ekipe. Pravo natjecanja imaju članovi koji u kalendarskoj godini u kojoj se DIO održava navršavaju 14 godina (rođeni nakon 1.01.2002. godine) , kao i stariji. Gornja dobna granica nije određena. Pravo sudjelovanja imaju samo registrirani članovi udruga.

Propozicije natjecanja:

Natjecanje se organizira i provodi po propozicijama SIH-a za DIO. Propozicije možete naći na stranicama SIH-a pod dokumenti ->  propozicije DIO (pdf.)

Smještaj:

Ekipe trebaju donijeti vlastite šatore za smještaj. Podloške – kreveti nisu osigurani i ekipa ih treba donijeti. U slučaju elementarne nepogode smještaj će biti u izviđačkim prostorijama splitskih udruga.

Mogućnost dolaska:

Busom, vlakom ili brodom do Splita.  Lokalnim gradskim autobusom „Promet“ br. 17 do stanice (Prometni poligon) u Ulici Hrvatske mornarice. Odatle 2 minute pješice na sjever – iznad prometnog poligona. Autom ili posebnim autobusom  do  ulaska u Split – Centar (pratiti putokaze centar i stadion). Ulicom Domovinskog rata do skretanja desno (putokazi stadion, bazeni, Arena). Dalje ravno Ulicom Hrvatske mornarice do prvog semafora iza igrališta RNK Split na kojem skrenuti desno do parkirališta. Parkirati na gornjem nivou lijevo od puta (zapadno).

Za one koji planiraju doći vlakom, brodom (ili avionom) najavite se pa ćemo vas možda dočekati na kolodvoru.

Rok za prijavu:

Najkasnije do 5.10.2016. godine.

Kotizacija:

120 kuna po članu uključujući i punoljetnog pratitelja ekipe ako ekipa nema punoljetnog člana. Kotizacija uključuje troškove smještaja, prehrane i organizacije natjecanja. Kotizaciju za cijelu ekipu treba platiti najkasnije do 5.10.2016. godine, kada je i rok za prijavu ekipa. Kotizacija nakon roka za prijavu iznosi 150 kuna po članu. Sudjelovanje u disciplini Cjepanje drva neće biti moguće za naknadne prijave ekipa.

Uplata: na žiroračun Splitskog skautskog zbora broj:  IBAN HR7423600001101348484 poziv na broj: OIB Udruge, svrha: kotizacija za DIO

Način prijave: 

Ispunjeni prijavni obrazac ekipe treba poslati faxom na 021-486-402 ili elektronskom poštom na skaut-st@st.t-com.hr . Prijava je pravovaljana jedino uz uplaćenu kotizaciju. Nakon prijave dobit ćete potvrdu o zaprimljenoj prijavi, te ostale potrebne informacije o dolasku, smještaju, opremi, satnici i odlasku, kao i račun o izvršenoj uplati. Molimo da u Prijavi posebno naznačite potrebu za vegetarijanskom prehranom.

Dodatne informacije:

možete dobiti na adresi Splitski skautski zbor, Slavićeva 39, Split ili e-mail skaut-st@st.t-com.hr

i na slijedeće telefone

Splitski skautski zbor:                                     021-486-402

Načelnik DIO: Ratko Štefek                            091-486 4040

Tajnik SSZ-a i DIO: Leo Roje                          098-343-970