kup sv duje«KUP SVETOG DUJE 2016.»

III. kolo izviđačke lige za mlađu kategoriju

Izvršni organizator: Skautski klub „Marjan“   mobitel:091-486-4040 e-mail: info@sk-marjan.hr

Mjesto održavanja: Split Vrijeme održavanja: od 30.04.2016. do 01.05.2016. Prihvat ekipa izvan Splita od 29.04.2016. godine iza 20 sati osim za ekipa iz Splita i okolice koje mogu doći i 30.04. do 7.30 sati. Krajnji rok dolaska: 30.04.2016. do 07.30 sati. Odlazak: 01.05.2016. iza 14.00 sati

Dokumenti  (zip.) ( poziv, prijava ekipa, prijava članova )

Sudionici:

Registrirani članovi udruga Saveza izviđača Hrvatske rođeni od 1.04.2001. do 31.03.2005. Ekipe obavezno moraju imati punoljetnog pratitelja. Odstupanja moguća u skladu s propozicijama SIH-a.

Propozicije natjecanja:

Natjecanje se organizira i provodi po propozicijama SIH-a za DIV. Propozicije možete naći na stranicama SIH-a pod dokumenti -> izviđačka natjecanja -> propozicije DIV

Smještaj:

U čvrstom objektu – Turističko ugostiteljske škole Split, A. G. Matoša 60, na podu školske dvorane – parket. Ekipe trebaju osigurati podloške za spavanje jer nismo u mogućnosti osigurati strunjače za sve sudionike.

 

Mogućnost dolaska:

Busom, vlakom ili brodom do Splita.  Lokalnim gradskim autobusom „Promet“ br. 17 do zadnje stanice (Studentski dom). Odatle 2 minute pješice do škole – dvorane. Autom ili posebnim autobusom  do  ulaska u Split – Centar (pratiti putokaze centar i stadion). Ulicom Domovinskog rata do skretanja desno (putokazi stadion, bazeni, Arena). Dalje ravno Ulicom Hrvatske mornarice (pratiti putokaze Marjan i ACY). Nakon Stadiona Poljud na drugom semaforu – pred tunelom skrenuti desno (ravno je ulaz u tunel) u Ulicu A.G. Matoša i držati se lijevo (ne desno uz pumpu). Voziti ravno do kraja puta (ulaz u park šumu) i parkirati iznad školskog igrališta.

 

Za one koji planiraju doći vlakom, brodom (ili avionom) najavite se pa ćemo vas možda dočekati na kolodvoru.

 

Rok za prijavu:

Najkasnije do 20.04.2016. godine.

 

Kotizacija:

100 kuna po članu uključujući i punoljetnog pratitelja ekipe. Kotizacija uključuje troškove smještaja, prehrane i organizacije natjecanja. Kotizaciju za cijelu ekipu treba platiti najkasnije do 20.04.2016. godine. Kotizacija nakon roka za prijavu iznosi 130 kuna po članu.

 

Uplata: na žiroračun Skautskog kluba Marjan broj:  IBAN HR5923300031100094944 poziv na broj: OIB Udruge      svrha: kotizacija za natjecanje

 

Način prijave: 

Ispunjeni prijavni obrazac ekipe treba poslati poštom na adresu Skautskog kluba Marjan, Jeretova 1, 21000 Split, faxom na 021-486-320 ili elektronskom poštom na info@sk-marjan.hr. Prijava je pravovaljana jedino uz uplaćenu kotizaciju. Nakon prijave dobit ćete potvrdu o zaprimljenoj prijavi, te ostale potrebne informacije o dolasku, smještaju, opremi, satnici i odlasku, kao i račun o izvršenoj uplati. Molimo da u Prijavi posebno naznačite potrebu za vegetarijanskom prehranom.

 

Dodatne informacije:

možete dobiti na adresi Skautski klub Marjan, Split – Jeretova 1 ili e-mail info@sk-marjan.hr

i na slijedeće mobitele

 

Načelnik natjecanja: Ratko Štefek                   091-486 4040

Predsjednik natjecanja: Denis Vukušić                       091-265 0466